poniedziałek, 7 marca 2016

Prolog

W 1 gimnazjum byłam pośmiewiskiem wszyscy się ze mnie śmiali mówili, że jestem gruba, brzydka. Kto by mnie chciał? Żaden chłopak na mnie nie spojrzał przez 1,2 i 3 klasę gimnazjum. Pod koniec 1 gimnazjum, moje życie zmieniło się w istny koszmar. Nie wytrzymałam psychicznie. Podciełam sobie żyły. Jednak odratowała mnie moja siostra Camila. Miałam dwie najlepsze przyjaciółki Anne oraz Maie. Miałam też przyjaciela Rossa, z którym przyjaźniłam się 7 lat. Zerwał naszą przyjaźń w 1 gimnazjum. Znalazł sobie nowe towarzystwo, które mnie gnebiło. Anna oraz Maia odwróciły sie odemnie w 2 gimnazjum dołączyly one do tego same towarzystwa co Ross. Moje życie było piekłem trójka moich najlepszych przyjaciół zostawiła mnie i jeszcze doszło do tego gnębienie. W 3 gimnazjum postanowiłam coś zmienić w swoim nędznym życiu.  Gdy tylko szkończyłam to nieszczęsne gimnazjum i 16 lat postanowiłam wyprowadzić się do mojej siostry Vanessy. Rodzice uznali, że to dobry pomysł. Żebym zaczęła nowe życie. Dzisiaj mam 20 lat i mogę powiedzieć, że nie żałuje w życiu niczego. Teraz mam wspaniałego narzyczonego Princa. Mieszkam w willi z basenem. Ze swojej figury też jestem zadowolona. Można powiedzieć, że jestem całkiem inną osobą. Przeszłość została w tyle. Teraz liczy się teraźniejszość.

                                *************************
Witam miśki na nowym blogu :).
Mam nadzieję, że prolog was się spodoba :).
Komentujcie!
Pozdrawiam wszystkich czytelników ;*.


                                      


4 komentarze:

  1. Wow, czegoś takiego jeszcze nie czytałam!
    Czekam na pierwszy rozdział ;)
    ~ Alex

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu... ciekawie się zaczyna. Z pewnością będę czytała twojego bloga.
    Czekam na next. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy prolog :)
    Z pewnością będę czytała twojego bloga :D

    Zapraszam też do mnie:D
    raura-juststayalive.blogspot.com
    raura-last-to-know.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń