niedziela, 13 marca 2016

LBA

Zostałam nominowana przez Martis Lu :). Z tego bloga:
http://raura-juststayalive.blogspot.com/
Za co bardzo ci dziękuję :). Jest to moje 2 LBA ;).


1. Co sądzisz o moim blogu?
Czytam oba twoje blogi :). KLIK i KLIK . Muszę powiedzieć, że zaciekawiła mnie historia z Rossem w roli wilka. Uważam, że twoje blogi są genialne. Postaram się komentować każdy nowy rozdział i go czytać. Pisz tak dalej. Oba twoje blogi są genialne ;).


2. Ulubiona książka?
Jest  to powieść Erice- Emmanuela Schmitta ,,Oskar i Pani Róża''. Ostatnio przerabialiśmy ją na lekcji języka polskiego XD. Muszę powiedzieć, gdy czytałam ją miałam łzy w oczach. Jest to opowieść o 10-letnim chłopcu. Oskar jest chory na białaczkę.Ma on niewiele dni, przed sobą. Przeżywa swoje całe życie tylko w 12 dni. 
Przez ostatnie dni jego życia najbliższą osobą staje się dla niego ciocia Róża. Polecam, żebyście przeczytali to dzieło.


3. Jakie są twoje ulubione kwiaty?
Róze najlepiej czerwone :).


4. Kim chcesz być w przyszłości?
Zastanawiam się nad byciem psychologiem lub adwokatem.


5. Jaka była najgorsza rzecz w twoim życiu?
Kłamstwo mojej byłej przyjaciółki, że jest chora na białaczkę. 


6. Masz jakieś zwierzę?
Tak :).Kocham zwierzęta, a najbardziej psy <3. Mam 2 psy i 3 koty.
Ja i mój Bobik <3.



7. W jakim kraju chciałabyś wziąć ślub? 
We Włoszech ;).


8.  Masz rodzeństwo? 
Niestety tak. Bliźniaczkę Karolinę (dwujajowe).


9. Jeżeli miałabyś wybierać, to kim chciałabyś być : aktorka czy piosenkarka i dlaczego?
Aktorka, dlatego, że nie umię śpiewać.


10. Jakie cechy powinien posiadać twój chłopak?
Szczerość, zaufanie i żeby był zwariowany :).


11. Jakiej muzyki słuchasz? 
Różnie. Nie lubię muzyki klasycznej.

Nie nominuję nikogo :).




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz